3 podstawowe zasady produkcji reklamowej?

blog o reklamie

Poznaj podstawowe zasady organizowania sie w reklamie?

Istnieją trzy zasady, które pozwalają nam zrozumieć siebie i członków zespołu.

Ich przestrzeganie i odpowiedzenie sobie na nie co jakiś czas, prowadzi do skuteczności w działaniu i rozwoju biznesu!!! Taka tajmnica mała.

 

1. Cel: Dlaczego to, co robisz, ma znaczenie, pomoc i sens dla innych?

Dlaczego robie właśnie to, co robie zawodowo?

 

Dlaczego codziennie wstajesz rano, aby wykonać właśnie taką pracę, a nie inną?

Dlaczego pracujesz w tej firmie lub branży tj. reklamie świetlnej, a nie w zupełnie innej braży?

Tworze konkretnie ten produkt lub usługę - dla konkretnego profilu klienta. Twój cel określa, a przynajmniej powinien, jak chcesz pomóc i udoskonalić życie i pracę klienta np. przez choćby szyld reklamowy.

Czy praca wpłynie to na klienta i Ciebie pozytywnie, czy negatywnie?                      Jesli negatywnie - to zaniechaj z robienia tego! Nie opłaca się.

 

2. Pasja, czyli Co cię ekscytuje?

To pytanie odnosi się do emocjonalnej strony Twojego zajęcia zawodowego. Chodzi tutaj o wszystko, co ma dla Ciebie znaczenie.

Cel nadrzedny łączy się z postrzeganiem przez ludzi roli, jaką odgrywają w służeniu innym. Jeśli robisz coś, co kochasz, to sukces murowany!!! Tak jak ja, lubie  wykonwyać dla Inwestora reklamy świetlne, ponieważ w pełni wykorzystuje to moje wykształcenie techniczne, ekonomiczne i doświadczenie w reklami. Uwielbiam ten efekt WOW - jak budynek po montażu reklamy wygląda inaczej i pracuje na Inwestora.

Mam naprawde zadowolonych klientów, a to daje nam siłe.

Gdy wykonujesz właściwe dla siebie zajęcie, to doświadczasz nieustannego przypływu energii. Lubisz swoją pracę i chcesz się w niej coraz więcej uczyć. Lubisz o niej rozmawiać ze znajomymi, podziwiasz tych, którzy są najlepsi w wybranej przez Ciebie dziedzinie. Wyobraź sobie, że jesteś finansowo niezależny i możesz swobodnie decydować o tym, co chcesz robić,                kim być lub co posiadać. Czym byś się zajął tą pracą jak obecnie, gdyby Ci za to nie płacono? Odpowiedź sobie na to pytanie - bo to często wskaże przedmiot Twojej pasji.

 

3. Wydajność: Cele pojawiają się na końcu.

Wydajność polega na tym, aby realizację celu rozdzielić na wykonywalne etapy, za które Ty i Twój zespół odpowiadacie każdego dnia.

Dzieje się tak, gdy cel i pasja zbiegają się na drodze realizacji przedsięwzięcia.

Światowa ankieta na temat sukcesu - przeprowadzona na potrzeby książki "Trwały sukces" wykazała, że najtrudniej znaleźć równowagę między postrzeganiem tego, co chcesz zrobić dla świata (twój cel) - a własnymi zamiłowaniami.    Gdy odkryjesz tą równowagę, wtedy jest odpowiednia pora na wyznaczanie celów i osiąganie wyników!!!

Złe cele przyświecają dobrym ludziom, gdy stawiają sobie je za wcześnie.          Dopiero kiedy znajdziesz coś, co ma znaczenie dla innych i lubisz to robić - to z powodzeniem zrealizujesz wyznaczone długofalowe cele.

Co możesz zrobić już dzisiaj, aby pokierować swój rozwój zawodowy we włściwym kierunku?

To właśnie to! Nic wiecej nie trzeba - to proste - jest to pasja - jest to radość - jest to motowacja do działania bo jest fajnie. Banalne - ale kto sie dziś nad tym zastanwia - niesty niewielu i to ludzi dużo kosztuje niepotrzerbnego cierpienia.

Opracował; Sławomir Wiśniewski www.adverta.com.pl

na podstawie; Brian Tracy - zródło www.BrianTracy.pl

www.BrianTracy.com

Współpracujemy
icon

Kontakt

Adverta
Sławomir Wiśniewski


ul. Traugutta 34, lok. 9
60-194 Poznań
NIP: 7791607824

+48 696 655 786

s.wisniewski@adverta.poznan.pl