Poznaj 3 podstawowe zasady w produkcji reklamowej?

blog o reklamie

Poznaj 3 podstawowe zasady organizowania sie? Istnieją trzy najważniejsze zasady przywództwa, które pozwalają zrozumieć siebie i członka Twojego zespołu. Ich przestrzeganie prowadzi do najwyższej skuteczności w działaniu i rozwoju biznesu.

1. Cel: Dlaczego to, co robisz, ma znaczenie dla innych? Dlaczego robie właśnie to, co robie? Dlaczego codziennie wstajesz rano, aby wykonać właśnie taką pracę, a nie inną? Dlaczego pracujesz w tej firmie lub branży np. reklamy zewnętrznej, nie w zupełnie innej braży? Tworzysz konkretnie ten produkt lub usługę dla konkretnego profilu klienta. Twój cel określa, a przynajmniej powinien, jak chcesz pomóc lub udoskonalić życie i pracę klienta np porzez choćby taki szyld reklamowy. Czy wynie to na klienta i ciebie pozytywnie, czy negatywnie. Jesli negatywnie to zaniechaj z robienia tego.

2. Pasja, czyli Co cię ekscytuje? To pytanie odnosi się do emocjonalnej strony Twojego zajęcia. Chodzi tutaj o wszystko, co ma dla Ciebie znaczenie. Cel łączy się z postrzeganiem przez ludzi roli, jaką odgrywają w służeniu innym. Jeśli robisz coś, co kochasz, to sukces murowany. Ja na przykład lubie robić reklamy świetlne, ponieważ po pierwsze w pełni wykorzystuje to moje wykształcenie i doświadczenie w reklami i techniczne oraz lubie jak budynek po montażu reklamy wygląda łądniej niż przed nim. Poza tym mam tylko zadowolonych klientów, a to ważne. Gdy wykonujesz właściwe dla siebie zajęcie, to doświadczasz nieustannego przypływu energii. Lubisz swoją pracę i chcesz się w niej coraz więcej uczyć. Lubisz o niej rozmawiać ze znajomymi, podziwiasz tych, którzy są najlepsi w wybranej przez Ciebie dziedzinie. Wyobraź sobie, że jesteś finansowo niezależny i możesz swobodnie decydować o tym, co chcesz robić, kim być lub co posiadać. Czym byś się zajął nawet, gdyby Ci za to nie płacono? Odpowiedź na to pytanie często wskaże przedmiot Twojej pasji.

3. Wydajność: Cele pojawiają się na końcu. Wydajność polega na tym, aby realizację marzeń rozdzielić na wykonywalne etapy, za które Ty i Twój zespół odpowiadacie każdego dnia. Dzieje się tak, gdy cel i pasja zbiegają się na drodze realizacji przedsięwzięcia. Światowa ankieta na temat sukcesu przeprowadzona na potrzeby książki "Trwały sukces" wykazała, że najtrudniej znaleźć równowagę między postrzeganiem tego, co musisz zrobić dla świata (twoim celem) a własnymi zamiłowaniami. Gdy odkryjesz tą równowagę, wtedy jest odpowiednia pora na wyznaczanie celów i osiąganie wyników. Złe cele przyświecają dobrym ludziom, gdy stawiają sobie je za wcześnie. Dopiero kiedy znajdziesz coś, co ma znaczenie dla innych i lubisz to robić - to z powodzeniem zrealizujesz wyznaczone długofalowe cele. Co możesz zrobić już dzisiaj, aby przyspieszyć swój rozwój we wszystkich dziedzinach Twojego życia? To właśnie to.

Opracował Sławomir Wiśniewski na podstawie; Brian Tracy www.BrianTracy.pl www.BrianTracy.com

Współpracujemy
icon

Kontakt

Adverta
Sławomir Wiśniewski


ul. Traugutta 34, lok. 9
60-194 Poznań
NIP: 7791607824

+48 696 655 786

s.wisniewski@adverta.poznan.pl