REKLAMA ŚWIETLNA 3D, A BUDOWANIE ROZPOZNAWALNOŚCI MARKI.
Sprawa budowania świadomości marki jest możliwą w reklamie świetlnej, jeśli wasz dotychczasowy lub nowy klient przemieszcza się w bezpośrednim otoczeniu danej reklamy świetlnej, Ba, możliwe jest w niektórych, częstych przypadkach nawet uświadomienie poszczególnych produktów lub usług posiadacza takiej reklamy przestrzennej. A to daje duże możliwości zachęcenia klienta do działania w kontekście Waszej firmy. Działanie jest silne, bo jak ktoś przejdzie tam kilka razy, to wręcz niemożliwa jest obojętność wobec świecącego logo i np. świecącego profilu działalności – to dzieje się automatycznie w ułamkach sekund w świadomości ludzkiej. Zarówno pylony, jak i litery 3d dają taki efekt reklamowy, chociaż duże litery 3d świetlne są najskuteczniejsze w odbiorze.
Ponadto zarówno internet, jak i reklama zewnętrzna świetlna ma dzisiaj kluczową rolę w reklamia firm.