Aby projektować reklamę świetlną, trzeba mieć wiedzę z zakresu technologii produkcji / montażu reklamy zewnętrznej / doświadczenie warsztatowe i montażowe. Należy też mieć zdolności plastyczne, estetyczne i przestrzenną wyobraźnię. Jeśli wykonana się reklamę nawet z najlepszych na świecie materiałów, a zabraknie dobrego projektu i wiedzy technicznej, to efekt nie będzie pożądanym. Aby dobrze zaprojektować pylon, litery 3d na elewacji, litery przestrzenne na budynku, trzeba dać sobie czas. Pomysł nie przychodzi automatycznie, trzeba go stworzyć i dopasować do warunków panujących w przestrzeni budynku i jego otoczenia oraz potrzeb inwestora. To właśnie dlatego często udajemy się osobiście do klienta, aby zobaczyć obiekt i go odpowiednio sfotografować, ocenić dla potrzeby projektu. Aby dobrze projektować taką reklamę przestrzenną, należy mieć wiedzę z zakresu zasady projektowania graficznego, ale i też, o czym wielu grafików zapomina, technologi produkcji. Dopiero znajomość tych dwóch dziedzin daje możliwość profesjonalnego projektowania reklamy świetlnej. Do projektowania wykorzystujemy konstruktorów budowlanych oraz technologów produkcji, którzy u nas pracują lub z nami współpracują.