Proces zakupu reklamy świetne jest prosty i nieskomplikowany!

adverta

 

6 prostych etapów nabycia reklamy świetlnej 3d dla firmy – czyli jak nabyć reklamę świetlną w postaci litery 3d, pylonu, szyldu i kasetonu? 

 

Nabycie reklamy świetlnej jest prostym procesem, jeśli wykonawca ma odpowiednią jakośc produkcji i obsługi. Wtedy jest to pozbawione ryzyka. Jak przebiega sam prces zakupu przez inwestora reklam? Prawie zawsze są jakieś różnice w preferencjach inwestorów, ale generalnie można wyróznić pewne stałe elementy w procesie uzgodnień;

 

 

 

1. Inwestor ma pomysł !!! umieszczenie na obiekcie reklamy świetlne 3d w postaci liter 3d, szyldu, kasetony, lub pylonu reklamowego lub wszystkich wymianinych.

 

2. Potencjalnie zainteresowany Kontrahent piszę do nas maila lub dzwoni i informuje nas o następujących kwestiach; 

A. Orientacyjne wymiary reklamy lub przestrzeni przeznaczonej na nią oraz opis lokalizacja na budynku lub w przestrzeni? Wysyła też zdjęcia miejsca montażu tej reklamy 3d i/lub rysunki architektoniczne budynku (najlepiej pod wieloma kontami).

B. Wysyła mailem swoje logo w grafice wektorowej tj. EPS lub PDF; (tak aby dało się je otworzyć w Corelu) oraz ewentualne dodatkowe testy lub grafiki które mają być reklamowane, umieszczone. 

C. Podaje adres montażu oraz opis preferowanej technologii wykonania? (lub my ją doradzimy).

 

3. Jeżeli Inwestor wstępnie akceptuje naszą propozycję wizualną i wycenę (to jeszcze bez formalnych zobowiązań), to nasz inżynier spotyka się z nim na jego obiekcie, w celu doprecyzowania szczegółów technicznych. Zapoznaje on również Inwestora w czasie spotkania z próbkami materiałów do produkcji (np. z gotowymi pokazowymi literami 3d). Inżynier dokonuje osobiście niezbędnych pomiarów na miejscu montażu reklamy i omawia z Zleceniodawcą kwestie elektryczne.

 

4. Po uzgodnieniu wszystkich szczegółów projektu, wysyłamy projekt rysunków, wizualizacji i umów do ostatecznej akceptacji oraz podpisu.

5. Po podpisaniu umowy i dokonaniu wpłaty zaliczki, przechodzimy do produkcji i montażu danej reklamy, zgodnie z umową.

6. Po akcetacji wykonania wystawiamy fakturę końcową i nadal jesteśmy jednak do dyspozycji Inwestora, zapewniając serwis i gwarancję.

 

Z poważaniem

Sławomir Wiśniewski

T; 696 655 786

E; s.wisniewski@adverta.com.pl

Współpracujemy
icon

Kontakt

Adverta
Sławomir Wiśniewski


ul. Traugutta 34, lok. 9
60-194 Poznań
NIP: 7791607824

+48 696 655 786

s.wisniewski@adverta.poznan.pl