Zakup reklamy świetlnej jest prosty, jeśli wykonawca ma odpowiednie doświadczenie i właściwą jakość produkcji. Wtedy proces ten jest też pozbawiony ryzyka dla nabywcy. Jak przebiega sam prces zakupu takich reklam przez Inwestora? Prawie zawsze są różnice w preferencjach Inwestorów, ale można wyróżnić pewne stałe elementy w procesie zamówień reklam świetnych;
1. Inwestor ma pomysł reklamę świetlna na budynku lub pylon !!! Chce umieścić na swoim obiekcie reklame świetlną 3d w postaci liter 3d lub/i szyldu, kasetonu lub pylonu reklamowego.
2. Potencjalnie zainteresowany Kontrahent, piszę do nas maila i/lub dzwoni T; 696 655 786 E; s.wisniewski@adverta.com.pl - informując nas o następujących kwestiach;
A. Przybliżony wstępny wymiary reklamy lub przestrzeni przeznaczonej na nią oraz opis lokalizacja na budynku / terenie. Inwestor wysyła też zdjęcia miejsca montażu tej reklamy i/lub rysunki architektoniczne (jeśli je posiada) lub my je wykonujemy na jego zlecenie.
B. Inwestor wysła nam mailem swoje logo w grafice wektorowej (tak aby dało się je otworzyć je w Corelu) oraz ewentualne dodatkowe testy lub grafiki, które mają być wykorzystane w projekcie. Jesli posiada to opis preferowanej technologii wykonania lub po prostu my ją doradzamy.
3. Projektujemy bezpłatną wstępną wizualizację i doradzamy, jaki rodzaj reklamy bedzie najskuteczniejszy w przekazie. Po akaceptacji wizualizacji obliczamy i wysyłamy wycenę dla Inwestora !
4. Jeżeli Inwestor jest zainteresowany naszą propozycją projektów i akceptuje wstępną wycenę, to jeszcze bez formalnych zobowiązań - nasz Inżynier spotyka się z Państwem na Państwa obiekcie, w celu doprecyzowania szczegółów technicznych oraz pomiarów. Zapoznaje on również Inwestora w czasie spotkania z próbkami materiałów do produkcji i prototypami. Dokonuje on również osobiście niezbędnych pomiarów na miejscu montażu reklamy i omawia z Zleceniodawcą kwestie techniczne, wizualne, montażowe, elektryczne.
5. Po uzgodnieniu wszystkich szczegółów inwestycji, dostarczamy umowy, rysunki, wizualizacje i projekty techniczne do ostatecznej akceptacji i następnie umową do akceptacji i podpisania.
6. Po podpisaniu umowy i dokonaniu wpłaty 50 % zaliczki przez Inwestora, przechodzimy do produkcji i montażu danej reklamy, zgodnie z umową i projektami.
7. Po akcetacji wykonania, nadal jesteśmy do Twojej dyspozycji, zapewniając Państwu serwis gwarancyjny i po-gwarancyjny.
Proszę dzwonić lub pisać do nas - kompetentnie doradzimy w tym temacie.
Sławomir Wiśniewski - daradca ds. reklamy świetlnej. Tel. 696 655 786 E. s.wisniewski@adverta.com.pl