Proces zakupu reklam - liter 3d, pylonów, szyldów i kasetonów?

adverta

Zakup reklamy świetlnej jest prosty, jeśli wykonawca ma odpowiednie doświadczenie, wiedzę i właściwą jakość produkcji. Wtedy proces ten jest również pozbawiony ryzyka dla nabywcy.

Jak przebiega sam proces zakupu takich reklam przez Inwestora? Prawie zawsze są różnice w preferencjach Inwestorów, ale można wyróżnić pewne stałe elementy w procesie zamówień reklam świetnych;

 

1. Inwestor ma pomysł na reklamę świetlną na / w budynku, lub planuje pylon!!! Chce umieścić na swoim obiekcie reklamę świetlną w postaci liter 3d przestrzennych, szyldu, kasetonu lub pylonu reklamowego.

 

2. Wystarczy, że Inwestor napiszę do nas maila lub zadzwoni T; 696 655 786 E;s.wisniewski@adverta.com.pl - i poinformuje nas o następujących kwestiach;

A. Przybliżony wstępny wymiary planowanej reklamy lub po prostu przestrzeni przeznaczona na nią oraz adres lokalizacji. Inwestor wysyła też zdjęcia obiektu na reklamę lub rysunki architektoniczne, jeśli je posiada lub nie posiada — to my je wykonujemy na jego zlecenie lub jest to dowolne biuro architektoniczne Klienta.

B. Inwestor wyszła nam również mailem logo w grafice wektorowej i ewentualne dodatkowe testy lub grafiki, które mają być wykorzystane w projekcie na budynku lub pylonie (tak, aby dało się je otworzyć je w Corelu) oraz opisuje opis preferowanej technologii wykonania lub po prostu my ją doradzamy.

 

3. Projektujemy bezpłatną wstępną wizualizację i jednocześnie doradzamy — jaki rodzaj reklamy będzie najskuteczniejszy w przekazie w jego przypadku. Po akceptacji wizualizacji obliczamy i wysyłamy wycenę Inwestorowi!

 

4. Jeżeli Inwestor jest zainteresowany naszą propozycją projektów i akceptuje wstępną wycenę, i to jeszcze bez formalnych zobowiązań — i nasz szef produkcji spotyka się z Nim i to na jego obiekcie, w celu doprecyzowania szczegółów technicznych oraz dokonania pomiarów. Zapoznaje on również Inwestora w czasie spotkania z próbkami materiałów do produkcji i prototypami. Omawia ze Zleceniodawcą kwestie techniczne, wizualne, montażowe oraz elektryczne.

 

5. Po uzgodnieniu wszystkich szczegółów inwestycji - wysyłamy mailem umowy, rysunki, wizualizacje i projekty techniczne - do ostatecznej akceptacji i podpisujemy umowę poprzez skany.

 

6. Po podpisaniu umowy i dokonaniu wpłaty 50% zaliczki przez Inwestora — przechodzimy do produkcji i montażu danej reklamy, zgodnie z ustalona umową i projektami.

 

7. Po akceptacji wykonania reklamy - nadal jesteśmy do Twojej dyspozycji - bo firma ma 20 lat i przez to zapewniając ciągłość Państwu w serwisie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.

 

POSTAWA NA KOMPETENCJE — doradzimy.

Z poważaniem. Sławomir Wiśniewski

Obsługa Inwestorów w reklamy świetlną - Adverta Poznań.

Tel. 696 655 786 E. s.wisniewski@adverta.com.pl 

       

 

   

 

PRZESTRZEGANIE KOLEJNOŚCI W TEJ PROCEDURZE NABYCIA REAKLMY ŚWIETLNEJ - daje nam 100% ZADOWOLONYCH INWESTORÓW - BO PRACA ETAPOWA ELIMINUJE EWENTUALNE PROBLEMY - NA CZYM NAM ZALEŻY, BO PRACA Z NAMI MA JEST KOMFORTOWA!                                                               

Współpracujemy
icon

Kontakt

Adverta
Sławomir Wiśniewski


ul. Traugutta 34, lok. 9
60-194 Poznań
NIP: 7791607824

+48 696 655 786

s.wisniewski@adverta.poznan.pl