Proces zakupu reklam świetnych 3d – czyli jak firma może u nas nabyć litery 3d, pylony, szyldy i kasetony dla swojego obiektu?
6 prostych etapów nabycia reklamy świetlnej 3d dla firmy.
6 prostych kroków do zamówienia dla swojej firmy reklamy świetlnej.
Nabycie reklamy świetlnej jest nieskomplikowane, jeśli wykonawca ma odpowiednie doświadczenie i właściwą jakość produkcji. Wtedy jest to też pozbawione ryzyka. Jak przebiega sam prces zakupu przez inwestora? Prawie zawsze są jakieś różnice w preferencjach Inwestorów, ale można wyrónić pewne stałe elementy w procesie zamówień w naszej firmie;
1. Inwestor ma pomysł !!! umieszczenia na swoim obiekcie reklamy świetlne 3d w postaci liter 3d, szyldu, kasetony lub pylonu reklamowego.
2. Potencjalnie zainteresowany Kontrahent piszę do nas meila lub dzwoni i informuje nas o następujących kwestiach;
A. Orientacyjne wymiary reklamy lub przestrzeni przeznaczonej na nią, oraz opis lokalizacja na budynku. inwestor wysyła też zdjęcia miejsca montażu tej reklamy i/lub rysunki architektoniczne budynku.
B. Trzeba też wysłać nam mailem swoje logo w grafice wektorowej (tak aby dało się je otworzyć je w Corelu) oraz ewentualne dodatkowe testy lub grafiki które mają być na reklamie umieszczone i opis preferowanej technologii wykonania, lub my ją doradzamy Inwestorowi.
3. Jeżeli Inwestor jest zainteresowany naszą propozycją i akceptuje wstępną wycenę, to jeszcze bez formalnych zobowiązań - nasz inżynier spotyka się z Państwem na waszym obiekcie, w celu doprecyzowania szczegółów technicznych. Zapoznaje on również Inwestora w czasie spotkania, z próbkami materiałów do produkcji lub prototypami. Dokonuje on osobiście niezbędnych pomiarów na miejscu montażu reklamy i omawia z Zleceniodawcą kwestie techniczne, montażowe i elektryczne.
4. Po uzgodnieniu wszystkich szczegółów projektu, wysyłamy projekt rysunków, wizualizacji i projekty umów do ostatecznej akceptacji oraz podpisu.
5. Po podpisaniu umowy i dokonaniu wpłaty 50 % zaliczki, przechodzimy do produkcji i montażu danej reklamy, zgodnie z umową.
6. Po akcetacji wykonania, wystawiamy fakturę końcową, ale nadal jesteśmy do Twojej dyspozycji, zapewniając Państwu serwis i gwarancję.
Dzwońcie lub piszcie Państwo - pomożemy.
Sławomir Wiśniewski
T; 696 655 786 E; s.wisniewski@adverta.com.pl