Proces zakupu

adverta

7 prostych etapów nabycią reklamy świetlnej 3d przestrzennej dla firmy – tj. jak zakupić litery 3d, pylony, szyld i kaseton? Nabycie reklamy swietlnej jesłi producent ma odpowiednią jakośc produkcji i obsługi - jest proste, czytelne i pozbawione ryzyka jakościowego.

 

1. Inwestor ma pomysł !!! umieszczenie na obiekcie reklamy świetlne 3d w postaci szyldu, kasetony, liter 3d lub pylonu reklamowego.

2. Potencjalny zainteresowany Kontrahent piszę maila lub dzwoni do nas jako firmy produkującej reklamy 3d, w którym umieszcza następujące informacje;

 

A. Orientacyjne wymiary reklamy lub przestrzeni przeznaczonej na nią, lokalizacja na budynku (lub my doradzamy to)?

B. Wysyła też mailem swoje logo (ewentualne dodatkowe testy lub grafiki) w grafice wektorowej tj. EPS lub PDF; tak aby dało się je otworzyć w Corelu. 

C. Podaje adres montażu oraz preferowaną technologie (lub my ją doradzimy)?

D. Przyda się też zdjęcia budynku lub miejsca montażu (najlepiej pod wieloma kontami) oraz opis jak daleko jest ruchliwa drogi (w przypadku reklamy zewnętrznej)?

 

3. Jeśli Kontrahent przesyła gotową wizualizację, to dokonujemy po wyjaśnieniu zlecenia - wstępnej wyceny projektu do akceptacji. Jeśli to my wykonujemy bezpłatnie wizualizacji dla Inwestora, to po jej akceptacji dopiero możemy dokonać wyceny.

4. Jeżeli Inwestor wstępnie akceptuje naszą propozycję wizualną i cenową (jeszcze bez zobowiązań), to nasz inżynier spotyka się z nim, na jego obiekcie, w celu doprecyzowania szczegółów technicznych. Zapoznaje on Inwestora w czasie spotkania, z próbkami materiałów do produkcji oraz np. z gotowymi pokazowymi produktami np. literami 3d. Inżynier dokonuje również osobiście niezbędnych pomiarów na miejscu montażu reklamy 3d i omawia kwestie elektryczne.

5. Po uzgodnieniu wszystkich szczegółów projektu, wysyłamy projekt rysunków, wizualizacji i umów do ostatecznej akceptacji oraz podpisu.

6. Po dokonaniu wpłaty zaliczki, przechodzimy do produkcji i montażu danej reklamy, zgodnie z umową.

7. Po akcetacji wykonania wystawiamy fakturę końcową, która po zapłacie zamyka temat, ponieważ reklamacji jak do tej pory nie miewamy, za wyjątkiem sporadycznych i normalnie zużywających się elementów.

 

Z poważaniem

Sławomir Wiśniewski

T; 696 655 786 E; s.wisniewski@adverta.com.pl

Współpracujemy
icon

Kontakt

Adverta
Sławomir Wiśniewski


ul. Traugutta 34, lok. 9
60-194 Poznań
NIP: 7791607824

+48 696 655 786

s.wisniewski@adverta.poznan.pl