Aby fachowo projektować reklamy świetlne - projektant powinien posiadać niezbedne cechy;
1. wiedzę i doświadczenie z zakresu projektowania i technologii produkcji reklamy świetlne przestrzennej - fajnie jak ma też wykształcenie plastyczne - co nasi graficy akurat mają,
2. umiejętność plastyczne i wyobraźnię przestrzenną
3. zna realizacje reklam nie tylko w Polsce, ale i na świecie
4. bywa na targach reklamy
5. zna materiały do produkcji i ich możliwości techniczne
6. zna i posiada odpowiednie czcionki, piktogramy, programy graficzne itp.
Bez spełniena tych cech projekt jest kwestią przypadku - a tak nie chcemy pracować.
Dlatego do projektowania szyldów, liter 3d i pylonów - zatrudniamy wyłącznie projektów którzy spełniają te kryteria. Jest to bowiem kluczowy etap w realizacji każdego zlecenia reklamowego - nie do przecenienia. Wizualizację projektu zapewniamy wraz z wyceną, bez zobowiązań oraz bezpłatnie.