Szyldy i Kasetony reklamowe Poznań. ✅

realizacje

Kasetony i szyldy reklamowe Poznań ⭐ Szukasz skutecznego sposobu na zareklamowanie firmy? ✅ Kasetony reklamowe, Szyldy reklamowe ✅ Podświetlane profesjonalnymi diodami LED ✅ Najlepsza widoczność i wzorowe wykonanie to my! ➤ Sprawdź ofertę!                                                                                                                                                                                                 DOPUSZCZALNE SZYLDY W POZNANIU — w uchwale RADY MIASTA POZNANIA, z dnia 11 lipca 2023 r. - W sprawie zasad i warunków stosowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń na terenie Poznania. NAJWAŻNIEJSZE !!! Poznań jest podzielony w tych przepisach reklamowych na 5 stref – tj. obszarów miejskich z różniącymi się przepisami uchwały w kontekście reklam w obszarach miejskich. 1) strefa staromiejska, 2) strefa centrum i historyczne dzielnice 3) strefa zurbanizowany 4) strefa przyrodniczy, 5) strefa wyłączony. Każdy z tych obszarów ma inne obowiązki stosowania reklam i szyldów na i w wokół budynków oraz ich gabarytów, standardów, rodzajów materiałów budowlanych wykonania. Przepisy te obwiązują w całym Poznaniu, z wyłączeniem terenów zamkniętych przez ministra transportu.

Kasetony i szyldy reklamowe Poznań ⭐ Szukasz skutecznego sposobu na zareklamowanie firmy? ✅ Kasetony reklamowe, Szyldy reklamowe ✅ Podświetlane profesjonalnymi diodami LED ✅ Wzorowe wykonanie to my! ➤ Sprawdź ofertę!

DOPUSZCZALNE SZYLDY W POZNANIU — w uchwale RADY MIASTA POZNANIA, z dnia 11 lipca 2023 r. - W sprawie zasad i warunków stosowania obiektów małej architektury, tablic reklamowych i urządzeń reklamowych oraz ogrodzeń na terenie Poznania.

NAJWAŻNIEJSZE !!! Poznań jest podzielony w tych przepisach reklamowych na 5 stref – tj. obszarów miejskich z różniącymi się przepisami uchwały w kontekście reklam w obszarach miejskich.

1) strefa staromiejska,
2) strefa centrum i historyczne dzielnice
3) strefa zurbanizowany
4) strefa przyrodniczy,
5) strefa wyłączony.

Każdy z tych obszarów ma inne obowiązki stosowania reklam na i w wokół budynków oraz ich gabarytów, standardów, rodzajów materiałów budowlanych wykonania. Przepisy te obwiązują w całym Poznaniu, z wyłączeniem terenów zamkniętych przez ministra transportu.

DO USTALENIA W JAKIE STREFIE JEST TWOJA PRZYSZŁA REKLAMa - SŁUŻY TA MAPA PODDLINKOWANA TU; https://www.poznan.pl/mim/plan/plan.html?mtype=krajobrazowa&wo_id=1264

 Zasady dla wszystkich stref w kontekście szyldów;

W każdej strefie trzeba zachować te same wysokości poszczególnych form szyldów (tj. ich typów) na budynkach lub nawet tablicy, lub słupa reklamowego. W strefach staromiejska historyczna dzielnica i centrum oraz zielonej — w piwnicy lub na parterze budynku budynki mogą mieć max. 2 form szyldów dopuszczonych, przy czym łączna ich liczba nie może przekroczyć 10 sztuk wszystkich szyldów — na jednej elewacji, natomiast w strefie zurbanizowanym uchwało-dawca zezwolił na więcej, bo aż 3 formy szyldów.
Dla wszystkich stref poza piwnicą lub parterem budynku zezwala się na umieszczenie jednego szyldu o powierzchni max. 0,2 m², umieszczonego przy wejściu do budynku w formie:

1. tablicy o wymiarach nie większych niż 2 m wysokości i 0,8 m szerokości, ale o powierzchni max. 0,2 m²
2. zwartej kompozycji wielu szyldów o łącznej powierzchni nie większej niż 1,6 m² – a pojedynczy szyld musi mieć powierzchnie max. 0,2 m²
3. pojedynczej tablicy systemowej, ale o powierzchni max. 0,2 m².

SZYLDY DOPUSZCZALNE W STREFIE STAROMIEJSKIEJ Poznania;

SEMAFOR (tablic i kaseton) mocowany prostopadle do ściany budynku, na wysokości od 2,5 m do 4 m od poziomu terenu, o wysięgu zew. krawędzi max. 0,7 m, grubości max. 0,06 m i łącznej powierzchni dwustronnej ekspozycji reklamy max. 1,4 m², w odległości min. 3 m od siebie.

Płaskich liter lub znaków mocowanych równolegle do ściany bądź wykonanych bezpośrednio na ścianie budynku, kiosku ulicznego lub pawilonu sprzedaży ulicznej, w obrębie pasa ekspozycyjnego, na długości max. 80% jednej elewacji i wysokości max. 0,8 m

Kasetonów lub neonów w oknach, lub drzwiach lokalu niemieszkalnego w parterze budynku, kiosku ulicznego lub pawilonu sprzedaży ulicznej — po wewnętrznej stronie szyby, przy czym powierzchnia szyldu max. 20% powierzchni okna lub drzwi

Przestrzennych liter lub znaków umieszczanych w oknach lub drzwiach lokalu niemieszkalnego na parterze budynku, kiosku ulicznego lub pawilonu sprzedaży ulicznej, przy czym powierzchnia szyldu to max. 20% powierzchni okna lub drzwi,

Liter lub znaków, ale tylko na budynkach kultury i hoteli o grubości max. 0,06 m i łącznej powierzchni max. 5 m², umieszczanych na elewacjach równolegle lub prostopadle, o wysięgu max. 0,7 m od ściany, przy czym nie więcej niż jedno urządzenie tego typu na elewacji.

Wyklejenia grafiki folią od wew. strony szyby okna lub drzwi — lokalu niemieszkalnego na parterze budynku, kiosku ulicznego lub pawilonu sprzedaży ulicznej, na powierzchni max. 20% powierzchni okna lub drzwi,

 

SZYLDY W STREFIE CENTRUM i historycznych dzielnic Poznania – przepisy określają stosowanie szyldów w postaci;

Tablic jednej lub max. 2 szt. ole o zwartej kompozycji, o łącznej szerokości max. 0,8 m oraz wysokości max. 2 m, umieszczonych równolegle do ściany przy wejściu do budynku, kiosku ulicznego lub pawilonu sprzedaży ulicznej

Tablicy, kasetonu, przestrzennych liter 3d lub takich znaków, o grubości max. 15 cm, mocowanych równolegle do ściany budynku, kiosku lub pawilonu sprzedaży ulicznej, i to w obrębie pasa ekspozycyjnego, na długości obejmującej max. 80% jednej elewacji i wysokości max. 0,8 m, z wyłączeniem budynków indywidualnie wpisanych do rejestru zabytków

Semafora w formie tablic, neonów lub kasetonów — mocowanych prostopadle do ściany budynku — na wysokości od 2,5 m do 4 m od poziomu terenu, o wysięgu zewnętrznej krawędzi max. 0,8 m i grubości max. 0,15 m oraz łącznej powierzchni dwustronnej ekspozycji max.1,6 m², w odległości min. 3 m od siebie

Neonów, płaskich liter lub znaków, mocowanych lub wykonanych równolegle do ściany, bądź bezpośrednio na ścianie budynku, pawilonu ulicznego lub kiosku sprzedaży ulicznej w obrębie pasa ekspozycyjnego, na długości obejmującej max. 80% jednej elewacji i wysokości max. 0,8 m

Kasetonu, neonu, przestrzennych liter lub znaków umieszczonych w oknach, lub drzwiach lokalu w parterze budynku, kiosku lub pawilonu, od zewnętrznej strony, w głębokości ich ościeża lub po wew. stronie szyby. Powierzchnia szyldu to max. 20% powierzchni okna lub drzwi. Dodatkowo wysokości ich nie może być większej niż 0,8 m — jak są umieszczone w podcieniach budynku lub równolegle do elewacji, i max. 1,5 m2 powierzchni całkowitej, z wyłączeniem budynków indywidualnie wpisanych do rejestru zabytków.
Jak są one umieszczone na bardzo dużych obiektach hand- usług. nie mniejszej niż 1000 m2 - na części elewacji zamykającej się między górną krawędzią otworów okiennych lub drzwiowych a gzymsem, lub górną krawędzią elewacji parterowego budynku handlowo-usługowego o powierzchni zabudowy, to powierzchnia ich może mieć aż 4 m2.

Przestrzennych liter lub znaków o łącznej powierzchni max. niż 5 m², umieszczanych na elewacjach budynków kultury lub hoteli — równolegle lub prostopadle, o wysięgu nie większym niż 0,8 m od ściany, przy czym max. 1 urządzenie tego typu na elewacji

Liter 3d lub znaków wolno stojących przestrzennych, o wysokości max. 2,5 m, zlokalizowanych przed budynkami handlowo-usługowymi, kultury oraz sportu.

Neonu, płaskich lub przestrzennych liter albo znaków umieszczonych równolegle do elewacji — w obrębie ostatniej kondygnacji budynku niemieszkalnego — na długości max. 60% długości tej kondygnacji i o wysokości max. 20% wysokości budynku, jednocześnie nie wyższe niż 3 m

Neony, przestrzenne liter lub znaki umieszczonych na dachu budynku, kiosku lub pawilonu sprzedaży, zadaszeniu lub wiacie — na budynkach o powierzchni zabudowy min. 10 tys. M², na długości obejmującej max. 60% długości dachu, zadaszenia lub wiaty i wysokości max. 20% wysokości budynku, kiosku lub pawilonu sprzedaży ulicznej, lub jego zadaszenia, lub wiaty. Jednocześnie nie wyższe niż 3 m, skoncentrowane w jednym miejscu lub dwóch miejscach elewacji budynków, o łącznej powierzchni ekspozycji max. 30% powierzchni tej elewacji i jednocześnie max. 100 m²

 

SZYLDY W STREFIE ZURBANIZOWANEJ POZNANIA – DOPUSZCZA SIĘ;

Tablice w ilości max. 2 szt. o łącznej szerokości max. 0,8 m oraz wysokości max. 2 m, umieszczone równolegle do ściany, przy wejściu do budynku, kiosku ulicznego, pawilonu sprzedaży ulicznej lub obiektu sportu

Tablice w zwartej kompozycji na elewacji budynku handlowo-usługowego lub przemysłowego, o łącznej powierzchni ekspozycji reklamy max. 20% powierzchni tej elewacji i jednocześnie nie więcej niż 100 m²

Tablice, neony lub kasetony w formie semafora mocowanych prostopadle do ściany budynku, lub obiektu sportu, na wysokości od 2,5 m do 4 m od poziomu terenu, o wysięgu zewnętrznej krawędzi nie max. 0,9 m, grubości max. 0,15 m i łącznej powierzchni dwustronnej ekspozycji max. 2 m², w odległości min. 3 m od siebie

Tablicy, kasetonów, przestrzennych liter lub znaków, umieszczonych równolegle do ściany (grubość max. 15 cm): na — budynku, kiosku ulicznego, pawilonu sprzedaży ulicznej lub obiektu sportu w obrębie pasa ekspozycyjnego, na długości max. 80% jednej elewacji i wysokości max. 0,8 m, z wyłączeniem budynków indywidualnie wpisanych do rejestru zabytków, a na obiektach wielkopowierzchniowych o powierzchni zabudowy min. 1000 m2 – szyldu o powierzchni max. 4 m2. - na części elewacji zamykającej się między górną krawędzią otworów okien lub drzwi — a elementem archit. takim jak np. gzyms, górna krawędź elewacji parterowego budynku handlowo-usługowego

Neonów, płaskich liter lub znaków, mocowanych równolegle do ściany, bądź wykonanych bezpośrednio na ścianie budynku, kiosku ulicznego, pawilonu sprzedaży ulicznej lub obiektu sportu, w obrębie pasa ekspozycyjnego, na długości max. 80% jednej elewacji i wysokości max. 0,8 m

Przestrzennych liter, znaków lub neonów: o grubości max. 0,4 m i wysokości max. 5 m, mocowanych równolegle do ściany budynku handlowo-usługowego o powierzchni zabudowy min. 15 tys. m2, na wysokości max. 2,5 m od poziomu terenu

Przestrzennych liter, znaków lub neonów: umieszczonych w obrębie ostatniej kondygnacji budynku niemieszkalnego na długości obejmującej max. 30% długości tej kondygnacji

Kasetonu, neonu, przestrzennych liter lub znaków umieszczonych w oknach, lub drzwiach lokalu niemieszkalnego na parterze budynku, kiosku ulicznego lub pawilonu sprzedaży ulicznej, od zewnętrznej strony w głębokości ich ościeża lub po wewnętrznej stronie szyby, przy czym powierzchnia szyldu to max. 20% powierzchni okna lub drzwi,

Kasetonu, neonu, przestrzennych liter lub znaków umieszczonych w podcieniach budynku, lub obiektu sportu, z wyłączeniem budynków indywidualnie wpisanych do rejestru zabytków, przy czym powierzchnia szyldu max. 20% powierzchni pojedynczego otworu podcienia i nie może on wystawać poza obrys elewacji.

Przestrzennych, wolno stojących liter lub znaków o wysokości max. 3 m, zlokalizowanych przed budynkami użyteczności publicznej.

Na dachach – w formie neonu, przestrzennych liter lub znaków.

Na dachu budynku, kiosku ulicznego lub pawilonu sprzedaży ulicznej, z wyłączeniem niskich budynków jednorodzinnych, na długości obejmującej max. 30% długości dachu, o wysokości max. 20% wysokości budynku, kiosku ulicznego lub pawilonu sprzedaży ulicznej, jednocześnie szyld może być max. 3 m długości
Na dachu budynku handlowo-usługowego o powierzchni zabudowy min. 15 tys. m², na długości obejmującej max. 30% jednej elewacji i wysokości max. 5 m
Na zadaszeniu lub wiacie na długości obejmującej nie więcej niż 30% długości zadaszenia, lub wiaty, o wysokości nie większej niż 20% zadaszenia lub wiaty, jednocześnie szyld może być max. 3 m długości
Płaskich liter lub znaków na długości max. 80% jednej elewacji i wysokości max. 0,8 m — mocowanych równolegle do ściany bądź wykonanych bezpośrednio na ścianie budynku, kiosku ulicznego lub pawilonu sprzedaży ulicznej, stanowisk służących obsłudze pojazdów, myjni i budynków gastronomicznych umożliwiających bezpośredni zakup z samochodu.

 

2. SZYLDY W STREFIE ZIELONEJ POZNANIA;

1 lub 2 tablic, ale wtedy obok siebie — o łącznej szerokości max. 0,8 m oraz wysokości max. 2 m, umieszczone równolegle do ściany, przy wejściu do budynku, kiosku lub pawilonu sprzedaży ulicznej.

Tablicy — o grubości max. 0,15 m, mocowanej równolegle do ściany budynku, kiosku ulicznego lub pawilonu sprzedaży ulicznej, w obrębie pasa ekspozycyjnego, na długości obejmującej max. 80% jednej elewacji i wysokości max. 0,8 m — z wyłączeniem budynków indywidualnie wpisanych do rejestru zabytków.

Semaforów — w formie tablic, neonów lub kasetonów utytułowanych prostopadle do ściany budynku, na wysokości od 2,5 m do 4 m od poziomu terenu, o wysięgu zewnętrznej krawędzi szyldu max. 0,9 m, grubości max. 15 cm i łącznej powierzchni dwustronnej ekspozycji reklamy max. 2m², w odległości min. 3 m od siebie,

Płaskich liter lub znaków na długości max. 80% jednej elewacji i wysokości max. 0,8 m, mocowanych równolegle do ściany bądź wykonanych bezpośrednio na ścianie budynku, kiosku lub pawilonu sprzedaży ulicznej, stanowisk służących obsłudze pojazdów, myjni oraz budynków gastronomi umożliwiających bezpośredni zakup z samochodu.

Kasetonów, neonów, przestrzennych liter lub znaków - umieszczonych w oknach, lub drzwiach lokalu na parterze budynku, kiosku lub pawilonu sprzedaży ulicznej, od zew. strony, w głębokości ich ościeża lub po wew. stronie szyby, przy czym powierzchnia szyldu to max. 20% powierzchni okna albo drzwi.

Kasetonów, neonów, przestrzennych liter lub znaków —  mocowanych równolegle do ściany budynku, kiosku lub pawilonu sprzedaży w obrębie pasa ekspozycyjnego — na długości obejmującej max. 80% jednej elewacji i wysokości max. 0,8 m (pasa ekspozycyjny-definicja — część elewacji zamykającą się między górną krawędzią otworów okiennych lub drzwiowych w parterze a gzymsem wieńczącym pierwszą kondygnację nadziemną, lub — w razie braku gzymsu – dolną krawędzią otworów okiennych lub drzwi pierwszego piętra, a w przypadku budynków parterowych górną krawędzią elewacji)o grubości max. 15 cm,.

Kasetonów, neonów, przestrzennych liter lub znaków umieszczonych w podcieniach budynku, równolegle do elewacji, przy czym powierzchnia szyldu nie może być większa niż 1,5 m2, z wyłączeniem budynków indywidualnie wpisanych do rejestru zabytków.— o grubości max. 15 cm i wysokości nie większej niż 0,8 m 

Kasetonów, neonów, przestrzennych liter lub znaków — przy powierzchni zabudowy min. 1000 m2, grubości max. 15 cm, umieszczonych na części elewacji zamykającej się między górną krawędzią otworów okiennych lub drzwiowych a elementem architekt. takim jak np. gzyms, na górnej krawędź elewacji parterowego budynku handlowego urządzenia reklamowego może być większe, bo aż 4 m2.

Neonu, płaskich liter lub znaków umieszczonych w obrębie ostatniej kondygnacji budynku handlowo-usługowego lub biurowego na długości max. 30% długości tej kondygnacji.

Neonu, przestrzennych liter lub znaków umieszczonych na dachu budynku, kiosku lub pawilonu sprzedaży ulicznej, zadaszeniu lub wiacie, grubości max. 15 cm, z wyłączeniem niskich budynków jednorodzinnych, na długości obejmującej max. 30% długości dachu, zadaszenia lub wiaty i o wysokości max. 1/5 wysokości budynku, kiosku, pawilonu, zadaszenia lub wiaty, jednocześnie nie dłuższe niż 3 m.

Przestrzennych, wolno stojących liter lub znaków o wysokości max. 2,5 m, zlokalizowanych przed budynkami handlowo-usługowymi, kultury oraz sportu.

Definicje w kontekście szyldów w Poznaniu mogą zaskoczyć nawet specjalistów.

Citylight – wolno stojący lub umieszczony na obiekcie budowlanym, jedno- lub dwu stronie, podświetlane, lub w formie wyświetlacza w układzie pionowym, o dopuszczonej jednostronnej powierzchni ekspozycji reklamy do 2,2 m² i wysokości do 3 m.
Kaseton reklamowy – urządzenie reklamowe jednobryłowe – przestrzenne, bez wypełnienia, z możliwością podświetlenia.
Wyświetlacz – elektroniczne urządzenie, którego powierzchnia służy do wyświetlania obrazów.
Budynku kultury – czyli ogólnodostępny obiekty kulturalny tj. muzeum lub biblioteka; w odróżnieniu od budynku oświaty – tj. szkoła lub instytucja badawcza. Obiekt sportowy – należy przez to rozumieć budynek kultury fizycznej, boisko lub budowlę sportową.
Pas ekspozycyjny – część elewacji zamykającą się między górną krawędzią otworów okiennych lub drzwiowych na parterze – a gzymsem wieńczącym pierwszą kondygnację nadziemną lub – w razie braku gzymsu – dolną krawędzią otworów okiennych lub drzwi pierwszego piętra, a w przypadku budynków parterowych górną krawędzią elewacji.

Kasetony reklamowe Poznań ⭐ Szukasz sposobu na zareklamowanie firmy? ✅ Kasetony reklamowe ✅ Podświetlane diodami LED ✅ Najlepsza widoczność! 

Produkowane u nas szyldy i kasetony reklamowe, to nie produkt internetowy, bo różnią się on drastycznie parametrami technicznymi - od tzw tanich produktów, które to w ostatecznym rozrachunku okazuja sie właśnie drogie licząc awaraie i szybkie zużycie. Naszę reklamy działają bez zarzutu wiele, wiele lat, ponieważ są wykonane przez osoby z uprawnienami, dużym doświadczeniem i na profesjonalnych komponentach.

Doradzamy klientowi na miejscu, przez telefon lub e-mail, unikając deficytów informacyjnych i kosztownych błędów. Panowananie to dla nas podstawa działania. Pomagamy przez to w rozpoznaniu prawdziwych potrzeb i skutecznych rozwiązań dla inwestora. Każdy oświetlony baner, szyld, kaseton jest indywidualnie zaprojektowany i zbudowany przez nas. Od pomysłu i projektu, przez produkcje po montaż i konserwację - dla zaspokojenia najwyższych wymagań Inwestora.

Wykonamy dla Państwa bezpłatną wizualizację projektu oraz wycenę !!! Szyldy w postaci kasetonów świetlnych — przyciągają wzrok bardziej niż banery reklamowe. Są reklamą zewnętrzną o dowolnym kształcie podświetlaną. Niskie koszty energii elektrycznej, długa żywotność oraz dalekosiężny efekt świetlny (wizualny), są zawsze skuteczną formą reklamy. Ale ich realna skuteczność zależy w dużej mierze od tego, czy są efektownie zaprojektowane, wykonane i niezawodne.


Jak nabyć profesjonalne i trwałe kasetony reklamowe? Abyśmy mogli profesjonalnie zaprojektować i wycenić twój szyld, konieczne jest ustalenie z Tobą; wymiarów, wybór typu lica, profilu ramy, kształtów, które świecą, kolorystyki, szaty graficznej, miejsca podłożu montażowego oraz wysokość umiejscowienia. Wykonamy w tym celu stosowaną bezpłatną wizualizację dla Inwestora. Montaż szyldu może być wykonany już w cztery tygodnie od daty zamówienia.

 

Szyldy i kasetony podświetlane — RODZAJE;

1. Z płaskiem licem z pleksi lub banerem na froncie lica — najprostsze kasetony (ale najmniej efektowne), grafiką drukowaną lub ciętą ploterem folia. Warto stosować raczej w niewielkie rozmiary do 3m długości i max 1m wysokości i do elementów gdzie są podświetlone zdjęcie.

2. Z grafiką frezowane w alu-dibondzie - podświetlane litery - popularne. Kasetony te nie świecą tłem, za to świecą wyfrezowanymi literami (ponadprzeciętną widoczność) - z wystającymi z plexi lub wgłębionymi napisami. Są produkowane z alu-dibondu lub blachy malowanej proszkowo. Mają wyfrezowane maszynowo otwory w kształcie grafiki klienta. Otwory podkleja się pleksi od środka lub wkleja się litery wycięte z pleksi z efektem przestrzennym.
Specyfikacja produktu: lico z płyty Di bond 3 mm, grafika frezowana – podklejana pleksi wylewaną, nie zwykła plexi, tył wykonany w formie konstrukcji aluminiowej, markowe oświetlenie LED, wodoodporne ledy LUTOWANE, zasilacze wodoodporne, kasetony są spawane, a nie skręcane śrubami, czujnik zmierzchowy.

3. Ostatnio najmodniejsze — szyldy z literami 3d przestrzennymi świetlnymi na panelu, gdzie świecą same litery 3d, a tło jest nieświecące z alu-dibondu – na panelu.


Szyldy i kasetony reklamowe— gdzie można je umieścić? Szyldy reklamowe mogę być montowane wszędzie tam, gdzie jest wystarczająco dużo płaskiej przestrzenni, która nadaje się do montażu oraz i materiał do którego montujemy szyld, nadaje się aby odpowiednio go zamontować, tak aby bezpiecznie funkcjonował. No i tam, gdzie jest prąd wyciągnięty, jeśli jest podświetlanym szyldem.

Szyldy i kasetony reklamowe — zakres terytorialny zleceń Adverty Poznań.
W Polsce najczęściej wykonujemy prace w województwach; Wielkopolskim, Łódzkim, Mazowieckim, Zachodniopomorskiem, Pomorskim i Lubuskim, w takich miastach jak; Poznań, Łódź, Warszawa, Szczecin, Bydgoszcz, Toruń, Kalisz, Koszalin, Zielona Góra, Gorzów Wielkopolski, Płock, Włocławek, Inowrocław, Piotrków Trybunalski, Leszno, Lubin, Gniezno, Ostrów Wielkopolski, Tomaszów Mazowiecki, Bełchatów, Pabianice, Głogów, Starogard Szczeciński, Słupsk, Piła, Konin, Kołobrzeg, Świnoujście, Legionowo, Piaseczno, Pruszków, Żyrardów, Skierniewice, Kutno oraz granica zachodnia tj., Żagań, Żary, Zgorzelec, Bolesławiec, Słubice oraz poprzez wysyłkę klientów do ich oddziałów. Pracujemy również na terenie całej niemieckojęzycznego części Europy w Niemczech, Austrii, Norwegi. Nasze reklamy świetlne za sprawą obsługi sprzedaży sieciowej, działają na kilku kontynentach.

Zapewniamy po bezpłatną wizualizację projektu oraz wycenę. Zapraszamy!

Współpracujemy
icon

Kontakt

Adverta
Sławomir Wiśniewski


ul. Traugutta 34, lok. 9
60-194 Poznań
NIP: 7791607824

+48 696 655 786

s.wisniewski@adverta.poznan.pl